donderdag 15 maart 2012

Outfit Of The Day

Ik kan het blijven zeggen, ik word zo vrolijk van dit weer!
Heerlijke zon, lekker warm (voor de tijd van het jaar).
Dat weer vraagt gewoon om jurkjes (wel met een panty want anders is het nog ietsjes te koud)
Ik heb een eindje geleden een mooi zwart jurkje gevonden, en die is nu al mijn favoriet!
Benieuwd hoe hij er uit ziet?
Lees dan verder (:





Ik heb echt super veel foto's getrokken, maar geen een keer stond mijn hoofd er goed op.
De ene keer stond alleen mijn hoofd erop en had ik mijn ogen toe ofzo, de andere keer stond alleen mijn benen erop. Een zusje zou toch handig zijn om foto's te trekken, dan hoef ik het niet te doen met de zelfontspanner (;
Ahja het is nu wel gelukt, alleen jammer genoeg had ik geen met mijn hoofd.


Het is een heel simpel zwart kleedje van een onbekende winkel uit Gent.
Daaronder heb ik een wit basic topje aan van de H&M voor €4,95.
Daarop heb ik een rood vestje van vero moda waarvan ik de prijs niet meer van weet.
Dit was trouwens ook mijn outfit van mijn galabal onlangs, ik weet het heel simpel maar het was dat of niet. Enja het was toch maar in mijn eigen dorp en er hadden velen zo'n simpel zwart kleedje aan dusja ik viel er niet uit haha (;


Daaronder heb ik simpele zwarte ballerina's aan van Tommy voor €85 (sorry voor de pluisjes ik kwam net van onder de deken)


Ik had ook nog 2 simpele armbandjes aan van bij het kruidvat. Deze draag ik echt bijna dagelijks!


Haha geen idee waarom ik mijn vingers hier zo raar hou (;
Op mijn nagels heb ik het lakje 92 better late than never op van essence waar je gisteren een notd van zag!

Zoals je ziet niet heel speciaal maar vond het toch nog eens leuk om een outfit te posten :)
Liefs x

3 opmerkingen: