woensdag 14 maart 2012

NOTD 92 Better late than never!

Genieten jullie ook zo van dit weer zoals mij? Heerlijk gewoon om al terug je ballerina's aan te doen, een lichtere jas, terug kleedjes aan (wel met een panty onder). Dat de zomer nu maar rap komt (;Jullie zagen maandag dit lakje al voorbij komen in mijn shoplog, vandaag heb ik er een notd van.
Het is alweer een rood lakje maar ik hou er gewoon van! Lekker zomers kleurtje bij dit heerlijke weer. Ik wou eerst iets anders doen van kleur, ik heb zondag wel 10 verschillende lakjes opgehad maar niets vond ik goed genoeg. Gelukkig deze van essence wel, benieuwd wat ik er verder van vind?
Lees dan verder! (:



Ik heb het lakje van essence in de kleur 92 Better late than never! meegenomen voor €1,29 in het Kruidvat. In het potje ziet het er een beetj een roos rood lakje uit dus ik was heel benieuwd hoe hij eruit zou zien op mijn nagels!



Hier komt de rode kleur iets mooier over omdat er hier juist fel zon op scheen bij de andere was het zonder zon.




De swatches






Het is echt een hele mooi diep rode kleur (jammer genoeg komt deze op de foto ietsjes lichter over)
Ik vind hem echt zo mooi! Het is zeker mijn mooiste rode lakje, de dekking is ook zo goed! Hij dekt eigenlijk al in één laagje, maar vind twee toch ietsjes mooier omdat de kleur dan net wat mooier uitkomt. De houdbaarheid of hoe je het ook moet zeggen is ook heel goed. Ik heb nu op van zondag het is nu woensdag en er is nog nergens een chipje in! Prima dus :)
En zoals altijd lakken ze ook heel fijn, helemaal niet stroperig prima borsteltje, dus zeker een aanrader!


Hebben jullie nog aanraders voor eluke zomerse kleurtjes? :)
Liefs x

1 opmerking:

  1. Heel mooie kleur! Ik ben ook echt blij dat het weer wat op zomer begint te lijken (:

    BeantwoordenVerwijderen