maandag 26 maart 2012

Wishlist kleding

Edit: wat vinden jullie van de nieuwe lay-out? Is hij niet een beetje té druk? Laat het me zeker weten :)

Ken je dat gevoel; je doet je kast open het hangt vol met kleding maar je vind niets leuk meer? Of de helft past niet meer?
Dit gevoel heb ik nu! Ik heb bijna niets leuk meer! En zeker geen lente/zomer kleding.
Ik heb het gevoel dat ik de hele tijd het zelfde draag, die ene blazer met dat shirtje, dat ene jurkje, dat ene blousje maar anders niets.
Gelukkig is het bijna vakantie en kan ik heerlijk uitgebreid gaan shoppen!
Haha men moeder vond het niet zo leuk toen ik met dat idee afkwam (;
Ahja ik wil het zelf allemaal betalen desnoods, want de laatste tijd heb ik redelijk wat geld gespaard.
Vandaag toon ik jullie 4 outfits met kleding die ik zelf heel graag zou willen hebben voor deze lente/zomer. Benieuwd?
Lees dan verder!






Zoals je ziet is het niet zo heel speciaal maar ik vind het stuk voor stuk leuke kleding ;D
Behalve van de witte broek zou ik een andere willen, maar vond geen leuke op de site!

Hebben jullie soms ook dat gevoel?
Liefs x

3 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist! Vooral de eerste outfit!!
    Ik vind je lay out juist leuk zo!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal heel leuk! Ik vind de eerste vooral heel mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, die schoenen van uit de twee laatste foto's wil ik ook zo graag!
    Mag ik trouwens nog steeds eens gastblogger zijn? Zoja, wanneer?
    Best wel niet deze week, want ik heb momenteel examens :D

    Liefs! <3

    BeantwoordenVerwijderen