zaterdag 24 maart 2012

L'oreal Studio Silk&Gloss


Sinds kort heb ik echt een nieuw wondermiddeltje voor mijn haar ontdekt!
Namelijk de L'oreal Studio Silk & Gloss HotStraight Creme.
De creme is gemaakt voor je haar te beschermen wanneer je er hitte op gebruikt en het gelijk ook glad maakt. Klinkt goed! Maar werk het inderdaad ook zo goed?
Ik was benieuwd en heb het dus getest!



Het flesje zelf vind ik heel leuk, roze daar hou ik altijd van (:
Het kleurt mijn stash een beetje op. Op de achterkant staat hoe je het product moet gebruiken, en zoals altijd met tekeningentjes.

Het product heeft me echt verrast! Ik had niet verwacht dat het zo fijn ging zijn.
Mijn haar heeft er nog nooit zo glad en gezond uit gezien! Tenzei ik van de kapper kom maar dat is iets anders natuurlijk (;


Het product zelf is wit, en het heeft een heerlijk geurtje iets zoet achtig haha okee ik kan geuren echt niet beschrijven!
Je hebt ook niet veel nodig voor je hele haar, dit is zeker al meer dan genoeg voor je hele haar.
Omdat het zo lekker ruikt wil ik de hele tijd aan men haar ruiken (;
Dat is dus zeker een groot pluspunt!


Je ziet het niet heel goed op de foto want hij is met mijn gsm getrokken.

Ik kan jullie dit product zeker aanraden! En zeker als je veel gebuikt maakt van föhn, stijltang, krultang,...
Het is in het kruidvat te koop voor €5,49

Liefs x

1 opmerking: