dinsdag 13 maart 2012

Gastblogger #1

Ik heb sinds kort de perfecte gastblogger gevonden (;
Vandaag komt haar eerst artikeltje online ( de volgende keer als er iets online komt van Ayla gaat het een echt artikeltje zijn) dus veel plezier! (:


Lieve meisjes en dames (:

Ik kwam op Lisa haar blog doordat ik sinds kort zelf ook een blog heb opgestart. Ik vind haar manier van schrijven heel leuk & ook de onderwerpen waarover ze schrijft vind ik interessant. Toen ik las dat ze een gastblogger zocht, werd ik meteen enthousiast. Dit is mijn eerste artikel en ik zal 2 keer per maand een artikel schrijven voor Lisa’s blog, voornamelijk over beauty.

Ik ben Ayla, woon net zoals Lisa in BelgiĆ« en ben 17 jaar. Verslaafd aan make-up, kleren & tijdschriften leef ik mijn leventje. Ik zit in mijn laatste jaar van ’t middelbaar (ASO, in Nederland heb je geloof ik HAVO en wat heb je nog allemaal (: ) en ik heb het daardoor echt wel druk op sommige momenten. Maar beauty is echt een hobby van mij geworden en daardoor maak ik graag tijd (en laat ik soms wat huiswerk liggen hihi).


Hoe is die verslaving nu begonnen? Ik volg al een hele tijd een aantal bekende blogs en sinds een paar maanden heb ik dan ook de kleinere blogs leren kennen. Hierdoor kreeg ik meer en meer zin om een eigen blog op te starten. En dit heb ik onlangs dan ook gedaan. Toen ik Lisa haar blog tegenkwam bedacht ik dat ik het ook enorm fijn zou vinden om voor iemand anders te schrijven. Zo gezegd, zo gedaan :)

Liefs en tot binnenkort met mijn “eerste” artikel!

2 opmerkingen: