dinsdag 27 maart 2012

Facial Creamy Scrub Abricot ~ Review


Als er teveel spaties zijn sorry maar blogger heeft weer zen maandelijkse kuren (;

De zondag is voor mij echt een relax dagje. Ik hou ervan om uitgebreid te douchen, maskertjes op te doen, heerlijk te scrubben enz. Je herkent het vast wel!
Zondag ging ik nog eens men gezicht scrubben en bedacht ik me dat ik nog geen review van dit product had gemaakt. Het komt wel goed uit eigenlijk want zo heb ik het goed kunnen testen!
Zijn jullie benieuwd wat ik van deze Freeman scrub vind?
Lees dan zeker verder (:


Als eerste de verpakking. Ik vind hem heel leuk, hij fleurt mijn tafeltje een beetje op door de oranje kleur. Het is een handig knijp flacon of hie je het ook verwoord.
Het werkt gewoon fijn en hygiënisch.


Op de achterkant staat er een beetje info met hoe je het moet gebruiken en wat er allemaal inzit.
Niet veel speciaals maar het is nodig (;

De scrub zelf is een soort van oranje achtige kleur met dus duidelijk zichtbare scrubdeeltjes.


De substantie is echt super fijn, de scrubdeeltjes erin zie je heel goed maar gelukkig voel je ze niet zo goed. Het is een hele fijn tectuur van scrubdeeltjes haha okee ik weet echt niet hoe ik dit moet uitleggen. Het komt er dus op neer dat het een soort van zachte scrub is en zeker niet té agressief voor je gezicht! Perfect dus!

En aah dan de geur wat is die goddelijk! De fles ligt nu voormij en ookal is hij toe ruikt hij zelfs.
Zoals de naal het al zegt ruikt hij natuurlijk naar abrikozen zo'n fijna geur!

Deze scrub is echt een hele fijne gezichtsscrub en kan ik jullie zeker aan raden!
Ik gebruik hem iedere zondag soms 2 keer in de week en ik heb een redelijk gevoelige huid en hij doet niets mis met men huid. Mijn huid wordt niet rood of geirriteerd!

Zoek je nog een fijne gezichtsscrub? Moet je zeker deze eens proberen!
En voor €3,99 kan je hem zeker niet laten liggen in het kruidvat!
Hebben jullie nog aanraders voor fijne scrubs?
Liefs x

1 opmerking: