donderdag 22 maart 2012

Rode lippen ~ Review

Vandaag alweer een review. Ik heb al een eindje 2 lipglossjes die ik wel wilde reviewen maar niet alle twee appart omdat ik over een lipgloss veel minder kan zeggen dan bv een oogschaduw.
Vandaag dus 2 producten in één review. Het gaat over 2 rode lipglossjes.
Eentje van catrice 100 Red-y Steady Go! en een andere van essence 03 Candy Bar.




Om te beginnen die van catrice.
De verpakking is simpel zoals altijd, soms vind ik ze net iets te groot op gemakkelijk in je tas te stoppen of make-up tasje. In een kleiner formaat was misschien iets handig, haha nu word ik wel heel kritisch.



De lipgloss heeft een mooie rode glans af op je lippen. Echt heel draagbaar, want deze lipgloss draag ik vaak naar school. Zoals alle andere lipglossjes van catrice is deze ook heel fijn.
Mooie pigmentatie (kan je dat eigenlijk zeggen over een lipgloss?) blijft redelijk goed zitten en voelt fijn aan je lippen.
Deze is dus zeker een aanrader als je van subtiele rode lippen houdt!


Onlangs heb ik deze lipgloss van essence meegenomen uit de kortingsbak, maar toen ik vorige week terug ging lag hij weer gewoon in het essence schap? Waarschijnlijk een foutje van ons kruidvat (;

Deze verpakking vind ik veel leuker dan die van catrice, alleen jammer van het plaksel die er nog aanhangt van de sticker. Dit lipglossje is dan ook weer heel handig om mee te nemen in je tas of make-up tasje omdat hij iets kleiner is.


De applicator is zoals alla andere stay with me glossjes. Ik vind hem heel fijn werken :)





Deze lipgloss heeft veel meer kleur af, het is ook meer roze dan rood.
Deze is echt één van mijn favorieten! Hij heeft zo'n mooie kleur af op je lippen, blijft goed zitten enr uikt goddelijk  echt naar snoepjes!
Ik draag deze lipgloss wel niet naar school maar wel in het weekend en voor feestjes!
Als je hem dus vind koop hem zeker want ik raad je deze zeker aan! :)


Gebruiken jullie liever lipgloss of lipstick?
Liefs x

1 opmerking: