vrijdag 22 juli 2011

Wishlist!

Ik ben weeral volop bezig met rondkijken voor winterkleren.
Shame on me! Maarja zo ben ik nu eenmaal, in de winter kijk ik voor zomerkleren en omgekeerd.
Ik heb voor jullie een klein wishlistje.


1. Denim jeans       € 19,95    H&M
2. Capuchon vest   € 19,95    H&M
3. Armband           € 12,95    Ooh La La (webshop)
4. Sleutelketting     €   3,95    Ooh La La (webshop)
5. Uilenketting       €   5,95    Ooh La La (wegshop)
6. T-shirt               €   9,95    H&M
7. Trui                   € 78,00    Abercrombie & Fitch

Dit is mijn wishlist, hij is niet zo groot.
Ik wil toch een klein beetje sparen voor misschien nog meer Abercrombie kleren, ik vind ze echt prachtig! Maar oh zo duur.

Hebben jullie een wishlist?
Liefs Lisa x

1 opmerking:

  1. Superleuke wishlist! Ik heb heel veel dingetjes op mijn wishlist staan van de nieuwe najaarscollectie van H&M, die vind ik zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen