woensdag 20 juli 2011

Wat willen jullie?

Heej ;)

Ik heb een vraagje voor jullie. Ik ben lekker bezig met artikel te bedenken, maar soms loop ik wel eens vast.
Dus daarom de vraag: wat willen jullie meer lezen?
Laat het achter bij de comments.
Moesten er sommige mensen geïnteresseerd zijn in mijn stash, dat doe ik voorlopig nog niet, omdak ik een beginner ben en nog niet veel heb ;p
Ik heb voorlopig alle basics, maar mijn stash is zich aan het uitbreiden.
Ik ga misschien wel producten laten zien van een merk appart waar ik redelijk veel van heb.
Ik hoop dat jullie nog leuke ideetjes hebben voor mij.
Ik ben ook aan het denken om filmpjes op te nemen maar daar moet ik nog eens goed over denken ;)
Ik ga jullie nog niets beloven over filmpjes.
( Woow ik heb echt veel 'ik' gebruikt sorry daarvoor)

Liefs Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten