zaterdag 23 juli 2011

Shoplog (:

Ik ben maandag even naar het Kruidvat gegaan.
Omdat er een paar leuke acties waren. Ik ging voor de Catrice actie 2 nagellakjes voor €4 en 2 Essence nagellakjes voor €2.
Ik heb alleen maar de actie van Catrice gedaan, de Essence nagellakjes spraken me deze keer niet echt aan.



















Als eerste kocht ik deze 2 lakjes van catrice.
Links: 170 I Scream Peach!
Rechts: 030 Meet Me At Coral Island
Samen dus voor €4
























Links : Quick Dry&High Shine Topcoat
Rechts: 040 Petit Four As Dessert
Ook deze waren €4 samen.



Ik hoorde veel goeds over de Essence express dry drops, dat ik ze ook moest proberen.
En ze werken echt goed! Ik denk dat deze €1,99 was.

Als laatste kocht ik deze kruidvat hand- en nagelcrème.
Hiervan weer ik de prijs niet meer, sorry.

Liefs Lisa x

1 opmerking:

  1. Leuke shoplog! Ik wil de Essence express dry dops ook, deze lijkt me erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen