woensdag 20 juli 2011

La Candy


Eindelijk heb ik ook de boeken van Lauren Conrad. Nuja ik heb er nog maar eentje nl. La Candy.
Maar de andere 2 boeken zijn ook al besteld. Ik was er heel nieuwsgierig naar, omdat bijna iedere beautyblogger ze wel heeft.
Ik ben er echt heel blij mee. Ik ben er sinds vandaag in begonnen met lezen, en ik vind hem nu al super!
De pagina's zelf zijn ook mooi. Het blad is gewoon wit maar de pagina nummers zijn versierd.



De achterkant vind ik ook heel leuk, omdat er een mooie foto van Lauren Conrad op staat.
Over wat gaat het verhaal?
In Los Angeles draait het leven om zien en gezien te worden. De stad heeft alles: een bruisend nachtleven, hippe designerwinkels, mooie mannen... Jane Roberts en haar beste vriendin Scarlett, nog geen twee weken geleden verhuisd naar L.A., kunnen hun geluk niet op wanneer een tv-producer hen vraagt voor zijn nieuwe realityshow, L.A. Candy. Ja, natuurlijk doen ze mee! Een nieuw chic appartement, gratis designerkleding, toegang tot exclusieve clubs en restaurants... Wie wil dat niet? Zodra de show van start gaat, lijken Jane en Scarlett in een achtbaan terecht te komen. Ze worden beroemd en ineens is iedereen in hen geïnteresseerd: oude vrienden, vage kennissen en knappe onbekenden. Het duurt echter niet lang voordat Jane zich realiseert dat in L.A. niets is wat het lijkt.
Dit boek is dus een lekkere chicklit.

Hebben jullie de boeken van Lauren Condrad? Zoja, want vinden jullie ervan?

Liefs Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten