woensdag 27 juli 2011

Essence kajal pencil

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over mijn geliefde oogpotlood.
Ik draag hem bijna iedere dag.
Hij brengt zo fijn aan, hij blijft lang zitten, hij is perfect voor mij.
Voorlopig dan toch ;) Ik heb nog niet zo heel veel oogpotloden getest maar deze springt er voorlopig toch uit voor mij. Ik heb hem in 01 Black maar je hebt hem in nog verschillende kleuren.






Ik heb jammer genoeg geen foto's kunnen nemen hoe hij er uitziet op men ogen.
Omdat ik een oogontsteking heb en daarom even geen oogpotlood mag dragen.
Sorry daarvoor.

Wat is jou lievelings oogpotlood?

Liefs lisa x

1 opmerking:

  1. zelf heb ik er een van MAX van de action, die is goedkoop en handig doordat er een puntenslijpertje aanzit. Maar ik wil wel graag een nieuwe, deze lijkt me erg fijn :)
    xEmma

    BeantwoordenVerwijderen