dinsdag 19 juli 2011

Essence colour & go

Vandaag heb ik 2 nieuwe lakjes van de essence reeks colour&go gekocht.
Ik heb niet zoveel nagellak van essence, omdat ik er vroeger toch een beetje tegen was.
Het lakte niet fijn, men nagels gingen er kapot van etc...
Maar ik lees er de laatste tijd veel goede dingen over op andere blogs.
Ik werd heel nieuwsgierig en ik heb vandaag in het Kruidvat 2 lakjes ervan gekocht.
Een roze en een soort paars achtig roos lakje.



















Als eerste dit zomerse kleurtje. Het noemt 08 ultimate pink.
Het is een fel roze kleurtje, maar hij ziet er geweldig uit en natuurlijk een perfect kleurtje voor in de zomer ;)


















Als tweede kocht ik een paars-roos achtig kleurtje. Het noemt 36 enchanted fairy.
Op de foto toont hij iets lichter. ( trouwens sorry voor de kwaliteit van de foto's maar men camera is nu niet echt een toppertje)
Dit kleurtje heb ik al getest, hij lakt fijn blijft goed zitten en mijn nagels zijn niet stuk gegaan.

Ik ga zeker meer essence lakjes kopen, want ik vind ze beter geworden en dat maar voor €1,29.
Hebben jullie lakjes van essence en ben je er tevreden over?

Liefs Lisa x

1 opmerking:

  1. Ik vond de lakjes eerst ook niet zo fijn, maar nu ben ik er wel erg tevreden over. Vooral de zomerse kleurtjes van Essence vind ik erg mooi :D!

    BeantwoordenVerwijderen