zondag 17 juli 2011

Bourjois Beauty Book

Vandaag ga ik jullie bezig houden met het Bourjois Beauty Book.
Een tijdje geleden heb ik dit gewonnen bij http://myohmytellmewhy.blogspot.com/
Ik was echt super blij dat ik het gewonnen had, ik mailde mijn gegevens en een paar dagen later heb ik het ontvangen. Alles was gelukkig goed aangekomen, en er was niets beschadigd.
Dit beauty book bevat 3 oogschaduws en 1 blush.















Dit is de 1e oogschaduw. Het is een licht bruin - beige kleurtje.
Het is een perfecte kleur om een nude look mee te maken.
De verpakking vind ik ook heel schattig.













Dit is de 2e oogschaduw. Het is een donkerpaarse kleur.
Dit is ook weer een heel fijn kleurtje, er zitten ook mooie shimmers in.
Ook is hier de verpakking weer schattig.













Dit is de laatste oogschaduw. Een grijze, zilvere glitter oogschaduw.
Dit kleurtje doe ik vaak op voor bv een feestje want het bevat mooie glitters.
En ook hier weer is de verpakking uiteraard schattig.












Als laatste zit er nog een prachtige blush bij.
Het is een schattig roze kleurtje, en heeft een mooie gezonde blos op je wangen.
En ja ook hier is de verpakking weer schattig ;)
Ik ben nog altijd heel blij met dit beauty book, ik gebruik hem ook heel vaak.

Wat vinden jullie ervan?
Liefs Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten