donderdag 14 juli 2011

Essence Quatro Eyeshadow Palette

Ooh wat voelt het toch fijn om terug te zijn en terug te kunnen reviewen! Vandaag ga ik voor jullie het oogschaduwpaletje van essence reviewen: 05 To die for































De kleurtjes vind ik echt prachtig! De lichtste kleur kan je gebruiken als highlighter.
De 2e kleur gebruik ik meestal over men hele ooglid. Het donkerste bruin gebruik ik meestal in mijn crease. Van pigment valt het mee, als je één laagje opbrengt is het mwaa van pigment maar je kan het zelf opbouwen met laagjes hoe jij het wilt en dat vind ik heel handig!

























Dit zijn de swatches van het palette .

Natuurlijk geef ik graag punten op producten:
- Verpakking: 7 het is een handige verpakking maar het is niet echt heel speciaal.
- Prijs: 9 de prijs kwaliteitsverhouding is hier heel goed vind ik, ik denk dat het rond de 3 euro kostte. Ik vind het een fijn palletje voor de prijs.
- Kwaliteit: 8 veel uitleg heb ik hier niet bij :p het zijn allemaal fijne oogschaduws.
- Gebruik: 8 ik vind het gemakkelijk in gebruik, het is handig om vast te houden etc...
- Gemiddeld: 8

Ik vind dit oogschaduwpallette zeker een aanrader, als je goeie oogschaduw zoekt voor een fijne prijs!

Liefs Lisa x

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi palette! Echt leuke kleurtjes, en de pigment is ook best goed voor de prijs. :) Zullen we elkaar volgen (ik volg je al)?

    BeantwoordenVerwijderen