maandag 18 juli 2011

Essence My Skin


















Vandaag een review over de essence my skin intensively caring crème.
Ik doe deze crème iedere morgen op. Ik gebruik hem een beetje als dagcrème.
Deze crème is voor de normale tot droge huid.
Hij bevat granaatappel & bamboe die voor een vochtboost zorgen zodat de huid niet uitdroogt.
De geur is echt heerlijk, lekker zoet en zomers.



















Ik vind de verpakking echt heel mooi. Hij is lekker girly en niet te druk.
Het doosje is mat met roze details. Het is ook handig in gebruik.

















De crème zelf is oranje-achtig. Hij smeert fijn, dit is zeker een pluspunt.
Het is geen lopende crème maar ook niet vast, oh wat ben ik slecht in uitleggen.
Ik ben heel tevreden over dit product! Ben je opzoek naar een goede crème tegen een droge huid? Dan is dit zeker een aanrader!

Liefs Lisa x

1 opmerking:

  1. Deze heb ik ook, echt een aanrader! Ik gebruik 'm elke dag en hij begint al aardig op te raken.. Vooral de geur is ook heeerlijk! <3

    BeantwoordenVerwijderen