donderdag 2 februari 2012

Verjaardagscadeautjes

Zondag ben ik dan eindelijk 16 geworden!
En ik heb echt een super leuk verjaar weekend gehad!
De vrijdag avond was een feestej bij mij thuis voor vriendinnen waar ik de zaterdag niet zo goed van was,
zaterdag kwam de familie en de zondag ben ik naar de cinema geweest met een vriendin die vrijdag niet kon komen en is ze blijven slapen! Een geslaagd weekend dus!
Natuurlijk waren er ook cadeautjes en die wil ik jullie vandaag laten zien (:



Ik heb dit jaar veel cadeaubonnen gekregen waar ik blij mee ben!
Vlnr; cadeaubon parfumerie, kruidvat cadeaubonnen, playboy parfum, glee dvd box, 63 think pink (de mijne was op), free record shop cadeaukort (van 100 euro was er echt van geschrokken zoveel het kwam natuurlijk niet van 1 vriendin), cadeaubon van een juwelier
Ik heb ook nog geld gehad maar dat staat niet op de foto (;


Ik heb veel cadeaukaarts gekregen van het Kruidvat ik kan in totaal voor 100 euro shoppen bij het Kruidvat. Ik ga daarmee ook een de wat duurde merken proberen!

Ik heb dit jaar echt een fijne verjaardag gehad!
Verlang nu al tot mijn 18e binnen 2 jaar (;

Liefs x

1 opmerking: