vrijdag 17 februari 2012

Kleine update!

Heej (:

Sorry maar vandaag komt er niet echt een artikel online.
Ik vind het echt jammer dat deze week de artikels niet top waren en saai.
Maar deze week was echt superdruk niet normaal.
Gister avond had ik het weer zo druk want ik heb vandaag overhoring frans en geschiedenis
en een spreekoefening.
Maar gelukkig het einde is in zicht (voor een weekje dan toch).
Ik heb vanavond om 15u45 EINDELIJK vakantie!
Ik heb er echt zoveel nood aan, ik denk iedereen wel.
Eindelijk een weekje uitrusten leuke dingen doen met vrienden, feestjes, shoppen, geen leerkrachten.
Zalig (:
In de vakantie ga ik ook proberen om veel tijd in mijn blog te steken, veel nieuwe ideetjes opdoen en meer voorruit plannen zodat er goeie artikels online komen!
Jaa, als ik het zo voor me zie heb ik toch al een drukke vakantie waar ik helemaal ga van genieten.
En ik ga me voor de 100e keer me eraan wagen voor een lay-out te maken en kijken waarom mijn header altijd zo uitgerokken is.
Als er iemand tips heeft? Let me now (;

Hopelijk gaan jullie ook zo'n fijne vakantie hebben!
Liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten