zondag 26 februari 2012

Persoonlijke Update!

Vandaag had ik niet echt een artikel ingepland, gewoon omdat ik geen tijd heb gehad.Ik had veel plannen vandaag, een beetje leren, kamer opruimen vroeger opstaan, bloggen, brownies maken,... Ja en wat is het geworden? Ik lig op mijn bed uit te rusten met men laptop bij me One direction op de achtergrond en lekker luieren.
Ik moet gewoon even bekomen van de vakantie en dit drukke weekend.
Echt waar dit was mijn leukste vakantie ooit! Lekker veel gedaan met 2 vriendinnen bij elkaar geslapen op zocht gegaan naar een gala kleedje, feesten,...
Ik ben nu echt zo brak! Ik kan men ogen amper open houden.
Ik heb echt geen zin om nu aan school te denken wat vanaf morgen om 8u30 zit ik weer op mijn bankje flink te luisteren en moeite doen om niet in slaap te vallen tijdens Engels.
Er ligt nog zoveeel schoolwerk op mij te wachten maar die moet maar wachten tot morgen.
Yep ik ga dan weer alles last minute leren en maken! Aah wat is vakantie toch zalig!
Lekker uitstelgedrag hebben (nuja dat heb ik altijd) lekker luieren en heerlijk internetten!
Ik ga proberen vandaag artikels in te plannen voor deze week want het word alweer druk ik heb nog officieel 11 lesdagen en dan zijn het alweer examens ;c
Maar het positieve daaraan is erachter is er PAASVAKANTIE! Heerlijk 2 weken nietsen, en daarna een kort 3e trimester en dan heerlijk 2maanden zomervakantie! Okee lisa je loopt vooruit het is nog maar eind februari!

Verder heb ik ook nog eenv raag voor jullie!
Missen jullie nog iets ip pretty girl stuff van artikels of onderwerpen?
Of is er gewoon iets wat jullie heel graag willen lezen?
Laat het me dan zeker hier onder weten!
Sorry voor de lap tekst maar ik had gewoon eens zin om een beetje te schrijven (;

Voor sommigen begint de vakantie nu pas, dus als je er bij bent veel plezier in de vakantie!
Liefs Lisa x

Tumblr_m0051ghjvw1rpvkudo1_400_large

Geen opmerkingen:

Een reactie posten