woensdag 29 februari 2012

Oscars 2012!

Zondagnacht (bij ons) was het weer zover tijd voor de oscars!Jammer genoeg moest ik de dag nadien naar school dus heb ik niet alles kunnen volgen!
Maar ik kon niet slapen dus heb ik een deel gekeken via internet en een stukje beneden (;
Wat mij het meest intresseerde was natuurlijk de jurken van de celebs!
Want iedereen probeert toch zijn best te doen om er mooi uit te zien!
Zijn jullie ook benieuwd?
Lees dan verder (:




Angelina Jolie zag er goed uit vond ik! Ze zag er niet zo mager uit als anders, haar jurk en haar look vind ik ook heel mooi!


Cameron Diaz heeft alles veilig gehouden en vooral nude!
Leuke jurk en niet opvallende make-up ja ik ben fan!


Jennifer Lopez heb ik zelf zien toekomen op de rode loper (:
Haar jurk vind ik zelf niet zo leuk, maar haar make-up dan weer wel!


Meryl Streep ziet er als altijd geweldig uit voor haar leeftijd!


Emma Stone ik weet niet goed wat ik er van denk. De kleur staat haar wel leuk vind ik maar de jurk mwaa en e make-up vind ik ook niet echt zo mooi. Jullie?


Gwenyth Paltrow haar jurk vind ik wel leuk alleen dat soort vestje erboven niet echt.


Natalie Portman vind ik schitterend! Die jurk vind ik zo leuk, oke nu niet misschien de meeste geschikte outfit maar toch!


Sandra Bullock haar jurk vind ik niet geweldig maar wel de make-up!


Jessica Chastain vind ik zo'n mooie vrouw! Vooral haar haar. De jurk vind ik niet zo heel mooi maar valt wel mee!

Ik vind dat Louise Roe de bal hier een beetje misslaat! ( dat is enkel mijn mening natuurlijk)

Wie zijn jullie favorieten?
Liefs x

1 opmerking:

  1. Angelina`s Look vind ik de meest geslaagde look!

    Ik ben je blog gaan volgen met bloglovin!
    Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen