woensdag 22 februari 2012

30 Days Challenge # 1 Mooie celebs

Vandaag ga ik de eerste dag doen van mijn nieuwe 30 days challenge!
Ik zie deze veel meer zitten of de vorige (:
Als eerste opdracht is het de bedoeling dat ik mijn persoonlijke celebs die ik het mooist vind met jullie deel.
Ik ga beginnen bij de vrouwen! (:


Lauren Conrad


Tumblr_lhi93aavcd1qdpsx9o1_500_large
Tumblr_lzhx33r7yt1qewniko1_400_large

Ik zou zeker willen ruilen met haar!
Ze ziet er altijd zo leuk uit, ik hou echt van haar stijl!
Wat ik het leukste vind aan Lauren is dat ze heel gewoon blijft, ondaks ze bekend is!
Ik zie haar graag spelen in The hills en lees ook graa haar boeken!
Jaa lauren blijft toch een voorbeeld voor mij (:

Bij de mannen word het een iets moeilijkere keuze Liam Payne wil ik niet nemen omdat hij al voorkomt in en andere opdracht ;p
Dus moest ik op zoek naar iemand anders (:

Cory Monteith

Tumblr_lzmbl4chft1r4ex0to1_500_large

Ja ik ben fan van hem!
Ik vind hem zo leuk spelen in Glee en hij kan zo mooi zingen.
Ik hou ervan om naar hem te kijken tijdens Glee, ik vind hem zo schattig en zo lief.

Liefs x

1 opmerking:

  1. Lauren Conrad is leeeeuk! En Cory heeft ook wel iets, al zou ik toch eerder een andere vent kiezen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen