dinsdag 7 februari 2012

Kleine Shoplog

zaterdag ben ik vlug eens naar de stad geweest, normaal ging ik gaan shoppen met een vriendin maar door de sneeuw reed mijn trein niet meer dus dat ging jammer genoeg niet door.
Daarom ben ik vlug eens naar het kruidvat gegaan en met een andere vriendin iets gaan drinken.
Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik zaterdag gekocht heb.





De beautyproducten:
Catrice prime and fine €4,99 ik vind het tot nu toe echt een fijne basis.
Eyeliner stiftje essence € 2,49 echt dit product heeft mijn leven gered ik kan eindelijk een mooi lijntje trekken!
Essence nagellak remover pen €0,90 (gaat uit het assortiment dus was aan -50%


Hier ben ik het blijst mee. Ik had ongeveer een maandje nu ook een internet abbonement maar met men oude gsm ging dit bijna niet. Ik kon er wel mee op twitter enzo maar de helft van de keren werkte hij niet en hij begon ook al oud te worden (bijna 2jaar). Dus werd het tijd voor een nieuwe!
Ik heb de Samsung Gio gekocht voor 150,00 euro! Ik ben er echt super tevreden over en zit nu bijna de hele tijd op het internet en apps die ik nu eindelijk ook kan gebruiken!
Ik ben een tevreden meisje c:
Alleen is mijn bankrekening dat ietsjes minder!


Hebben jullie de laatste tijd nog iets leuks gekocht?
Liefs x

1 opmerking: