zondag 5 februari 2012

Review E.L.F oogpotlood

 Ik heb nu al een eindje dit oogpotloodje van elf. Ik was er echt benieuwd naar want het was mijn 1e product die ik ervan testte (:
Ik heb dit oogpotlood in de kleur; 1001 Coffee.
Ik ben echt blij met dit bruine kleurtje, want ik draag nog redelijk vaak een bruin lijntje omdat het net ietsjes zachter staat dan een zwarte lijn.
Ben je benieuwd wat ik er van vind?
Lees dan verder! (:



Sorry voor de wat donkerdere foto's maar het weer laat het maar niet toe om mooie foto's te maken!
Ik vond het heel handig dat er een slijper bij zat! Het is altijd handig om van die dingen in huis te hebben (;
Verder is de verpakking heel simpel maar okee voor mij!


Toen ik de kleur swatchte vond ik hem prachtig! Ik vind het echt een prachtig bruin kleurtje!
Maar jammer genoeg is de kwaltiteit niet zo prachtig...

Op je hand brengt hij vrij goed aan alhoewel je ook al hard moet duwen tot er wat pigment van afkomt.
Maar dan op je oog, je ziet hem bijna niet zitten ik ben er echt 100 keer over gegaan maar het lukt me gewoon niet.
Jammer genoeg werkt dit oogpotloodje niet zoals het zou moeten werken!
Verpakking en kleur is prima maar de kwaliteit is echt niet goed!

Dus mijn zoektocht naar een mooi bruin kleurtje blijft verder gaan!
Ik ga zeker ook geen andere elf oogpotloden proberen!

Hebben jullie hier een oogpotloodje van?
Zijn jullie er tevreden over?
Liefs x

3 opmerkingen:

  1. Oei jammer dat hij niet goed werkt.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig van het slechte pigment.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het pigment tegen valt, ik vind het er op de onderste swatches wel erg mooi uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen