vrijdag 10 februari 2012

Geshopt!

Sorry maar ik heb weer een shoplogje voor jullie.
Hopelijk vinden jullie dit niet erg! Anders laat het maar weten in de reacties.
Ik ben woensdagnamiddag achter school nog eens vlug naar het Kruidvat geweest.
Natuurlijk kan ik nooit buitenkomen en niets meehebben.


Ik kocht 2 catrice mono's omdat er actie was 2 voor 4 euro.
Ik nam 340 Ooops.. Nude Did It Again en 400 My first Copperware Party mee
Ze lijken op de foto's misschien op mijn andere twee mono's maar in het echt zijn ze totaal anders.


In de kortingsbak van Catrice vond ik dit lipglossje, het was eens iets anders dus ik nam hem mee.
100 Red-y, Steady, go! Super mooi lipglossje voor € 2,50.
Ik kocht ook mijn eerste gosh lakje en ben er zo tevreden over!
Ik nam eentje mee in de kleur 587 Hot Coral voor € 6,99.
Als laats nam ik ook nog een Catrice poeder mee voor over mijn foundation voor €3,99

Als jullie het niet zo leuk vinden om veel shoplogs te lezen laat het me dan zeker weten!
Liefs x

1 opmerking: