donderdag 1 september 2011

School

Om 6u was het zover.
Tijd om op te staan, want ik werd gewekt door mijn alarm.
Om 7u was ik klaar nog een beetje rusten en tv kijken.
En 7u30 was het tijd om te vertrekken.

De reis naar school verliep zoals altijd goed, samen met mijn vriendinnen.
Rond 8u kwam ik toe op school, vlug de andere gaan opzoeken en allemaal knuffelen en lekker veel bijpraten ;)

Om 8u20 ging de bel, en moesten we de 1e jaars naar hun klaslokaal brengen.
We zaten allemaal een beetje in spanning met wie zou ik nu in de klas zitten.

Gelukkig is mijn klas bijna hetzelfde gebleven, er is 1 nieuwe bij en ze is echt leuk! (:
Er zijn een paar nieuwe 4e jaars die in de andere klassen zitten en ze zien er ook leuk uit.
En de nieuwe jongens zijn zeker niets mis ;)

Al bij al viel mijn 1e schooldag wel mee, het was wel vermoeiend om terug zo vroeg op te staan. En terug op te letten.

Vandaag hebben we al een klein beetje les gehad, maar het was vooral kennis maken want we hadden allemaal nieuwe leerkrachten. Ook hadden we enkele activiteiten met de 1e jaars want dit jaar ben ik "meter" van twee eerstejaars.

Maar morgen start het pas echt, terug lessen, huistaken,...

Maar met mijn klas word het waarschijnlijk weer een TOP jaar!

Hopelijk hebben jullie het ook overleefd op school ;)

Liefs Lisa x

1 opmerking: