woensdag 7 september 2011

030 Sweeten up!

Vandaag komt eindelijk de review over de lipgloss van catrice.
Nl. over 030 Sweeten up!
De lipgloss kost rond de €3,49 denk ik.
Ik heb hem nu al een paar dagen goed kunnen testen en vandaag krijgen jullie resultaat ;)
Ben je benieuwd?
Lees dan verder! (:



Als eerste sorry als de foto's niet zo heel goed zijn. Het is namelijk super slecht weer! Donker, grijs, grauw, regen,... je herkent het vast wel. Daardoor moet ik met flits trekken en is het nu en dan iets anders dan ik verwacht had. Maar ik kan jamer genoeg niets veranderen aan dit weer.

Het is een donkerroze kleur. Ik vind de kleur echt super mooi!
Hij geeft mijn lippen wel een donkerdere kleur en dat vind ik wel eens leuk.
De lipgloss brengt fijn aan dus daar heb ik ook niets aan op te merken.

Maar het belangrijkste? Gaat hij lang mee? Of ja blijft hij lang op je lippen zitten?

Ik vind dat het wel te doen is. Hij blijft er ongeveer 2u opzitten en hij overleeft een kleine maaltijd. Bv eens een tussendoortje.
Maar mijn middagmaal overleefde hij niet, dus daarna moet je even opnieuw smeren. Maar dat doe ik al.

Ik moet wel zeggen dat ik veel meer tevreden was over de lipgloss van de floraliste collectie klik hier voor de review.
Hij blijft gewoon veel langer zitten en ik vind hem fijner.

rond de swatch zitten er wazige plekken dit komt door photoshop. Door de flits waren er allemaal rare plekken op mijn hand, dus die heb ik proberen weg te werken.

In het echt is de kleur nog iets anders maar ik kreeg hem niet goed vast op foto.

Dus ik ben eigenlijk wel tevreden over de lipgloss.
Al moet ik wel toegeven dat ik deze van essence iets fijner vind ;p

Wat vinden jullie van de lipglossjes van Catrice?
Liefs x

1 opmerking: