vrijdag 16 september 2011

Kleine update

Heej (:

Omdat mijn artikel van deze morgen héél kort was, heb ik voor nu nog een kleine update.
Ik had gewoon even zin om alles wat er in me opkomt lekker van mij af te schrijven.
Als je dus niet van een persoonlijk artikeltje houdt dan lees je dit best niet ;)


We zijn nu toch al enkele weekjes in het schoolritme en dat begin ik te voelen.
Het word steeds drukker en drukker op school. Een toets hier, een taak daar, en ja ook de leerkachten zijn er weer om ons bezig te houden met van alles en nog wat. Ik doe 's avonds extra hard men best dat ik rap klaar ben, zo dat ik nog tijd heb voor mijn blog. Soms heb ik weinig tijd en zijn het soms kleinere artikeltjes. Maar ik hoop dat ik in de weekends meer kan vooruit schrijven, zo dat de artikels toch van goeie kwaliteit zijn.

Tumblr_lrjecndd0p1qfhtnu_large

De weken zelf gaan bij mij echt rap vooruit. Ik vind het echt leuk in mijn klas, en we amuseren ons allemaal. En zo moet het toch?
We hebben echt een super leuke groep!

Ik heb ook al pech gehad in school. Ik heb in de turnles namelijk een spier gescheurd, dus ik mag nu enkele weekjes met krukken door brengen. En ik kan je zeggen het is echt moeilijk om met krukken naar school te gaan (; Trap op en af, van lokaal veranderen, etc...


Nu even genoeg over school maar over iets leukers (dat jullie al weten)
Morgen is het eindelijk zo ver! Ik ga naar Parijs.
Ik zie het echt zitten! Alhoewel ik tegenslag heb met mijn krukken, maar ik ga mijn plezier er niet door laten bederven!
Ik zie het echt zitten, en ik hoop dat ik vooral slaag in leuke kleding en make-up en sieraden te vinden. Als jullie dus nog leuke adressen hebben ' Let me know! '


Dit was gewoon even een korte update ;p
Hopelijk was het niet te saai, maar ik wou het toch even afschrijven.

Hebben jullie de laatste tijd nog iets meegemaakt?
En hoe is het bij jullie op school?
Liefs x

1 opmerking:

  1. Leuke update!
    aahw wat vervelend dat je spier gescheurd is...
    succes op krukken...
    OEE veeeel plezier in parijs|!

    xxx♥

    BeantwoordenVerwijderen