zaterdag 3 september 2011

Make-up wishlist!

Vandaag heb ik voor jullie een beauty wishlist klaar.
Ik vind het altijd leuk om verlanglijstjes te maken, en vooral om er iets van te kunnen schrappen.
Meestal doe ik het met kleding, maar deze keer vond ik het eens tijd worden voor een ' beauty wishlist'.
Ben je benieuwd wat ik allemaal wil?
Lees dan verder! (:

Bron: allemaal via google afbeeldingen

Het is niet zo heel veel, maar het zijn echt dingen die ik super graag wil!

1. Oh so special palette van sleek. Wie wil deze schatjes nu niet hebben? Ik dus zeker wel!
     Ik wil er graag nog meer van hebben, maar he toh so special palette staat toch wel op
     nummer één ;)
     Meestal kosten ze tussen de 7- 8 euro. Dus dat valt reuze mee, voor wat je ervoor krijgt!

2. Beautyblender. Het is gewoon handig om je foundation mee aan te brengen.

3. NYX lipstick. NYX lijkt mij zo'n fijn merk! Ik lees er altijd goeie reviews van. Ik ben dus heel
    benieuwd geworden en wil er dus ook eentje in mijn stash.

4. Maybelline forever strong pro nude rose. Het lakje lijkt me super fijn! Lekker nude, I like!

5. 88 Warm palette. Ik houd van aardetinten als oogschaduw, dus deze is gewoon perfect!

6. Mac pro longwear foundation. Ik zoek al een eindje achter een goeie foundation. Hij is
    iets aan de dure kant, maar je krijgt er wel een heel fijn product voor!

Dit was mijn beauty wishlist hopelijk vonden jullie het ook eens leuk om te zien.

Hebben jullie ook zo'n lijstje?
Liefs x

1 opmerking:

  1. Ik heb eigenlijk nooit echt een wishlist gehad, maar nu snak ik naar de nieuwe Book of Shadows kit, volume 4 van Urban Dacay. Verder kies ik toch meestal voor budget merken dus als ik het wil dan koop ik het gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen