woensdag 21 september 2011

I need help!

Soms heb ik erg weinig tijd om artikels te schrijven.
En jammer genoeg merk je dat omdat de artikels wel wat korter en eentoniger zijn.
Daarom vraag ik om een beetje hulp.

Tumblr_leexqsgrwt1qbjrdeo1_500_large

Ik zoek iemand die graag wilt meebloggen op Girly Stuff.
Wat zoek ik juist in die persoon?
- je moet enthousiast zijn
- toch wel een beetje ervaring hebben met het schrijven
- ik heb het liefst dat de artikels over: make-up, mode, beauty, shoplogs, tutorials,... gaan

Ik zoek vooral iemand die toch wel iets van make-up afweet of van mode, en die misschien looks online kan zetten. Het hoeft voor mij zeker niet in een filmpje, foto's zijn prima! (:
Waarom juist over die onderwerpen? Ik hou van make-up maar jammer genoeg lukt het nooit om mijn looks  vast te leggen op foto. En ik wil toch wel een beetje foto's van kwaliteit aan jullie laten zien!
Ook weet ik niet zoveel over mode, maar ik lees er wel graag over. Dus weet je daar iets van af? Dan is dit zeker een pluspunt ;)
Natuurlijk moet het niet altijd over dat gaan, je kan ook andere soort artikels schrijven.
Je mag van mij zeker al een blog hebben. Als je het zelf maar wilt en enthousiast bent!

Ben je geïnteresseerd? Laat het dan weten in een reactie en stuur nog een mailtje naar:
pretty.girlystuff@hotmail.com
met daarin een beetje over jezelf en een soort artikeltje, dat ik toch weet hoe je schrijft.


Liefs x
Tumblr_lrq296wm2x1qjzvcco1_500_large

1 opmerking:

  1. Oké leuk, ik heb alleen zelf al een blog dus sorry (MilaSmit.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen