vrijdag 2 september 2011

Essence stay with me!


Vandaag heb ik voor jullie een review over deze lipgloss: essence stay with me in 02 My Favorite Milkshake.
Ik heb hem nu al een weekje ongeveer, en heb hem al een paar keer getest.

Ben je benieuwd wat ik er van vind?
Lees dan verder! (:



De verpakking vind ik eigenlijk heel leuk uitzien, hij is simpel maar ik vind hem leuk.
Hij is lekker compact omdat hij kleiner is in vergelijking met mijn andere lipglossjes.
Hij is wel iets dikker maar dat heeft niet!


De applicator (of hoe heet zo'n ding) is anders of ik gewend ben, maar ik vind hem echt heel fijn werken.
Ik vind hem veel beter zijn werk dan de standaard applicators.
Omdat er een soort van deuk inzit verdeelt hij de lipgloss goed en mooi over je lippen.

Ook de houdbaarheid van deze lipgloss is goed, 12 maanden.
En dat vind ik meer dan genoeg.


De kleur is wel iets anders dan op de foto.
Maar op de een of andere manier wil mijn camera maar geen mooie "lipfoto's " maken.
Het gedeelte dat een beetje uitgesmeerd is op men hand benadert wel goed de echte kleur.

Ik vind het een heel fijn kleurtje. Hij heeft een subtiele glans, het heeft wel niet veel kleur af.
Maar dat hoeft ook niet echt voor mij!

Dus als je alles goed bekijkt vind ik dit zeker een hele fijne lipgloss!
Ik denk dat de prijs rond de €1,49 was dus het is zeker een goed koopje ;)

Wat vinden jullie van de essence lipglossjes?
Liefs x

1 opmerking: