zaterdag 24 september 2011

Nagellak Swatches!

Ik had nog eens zin om mijn nagels te lakken, en ik zag ineens 2 lakjes die ik nog nooit aan jullie getoond had. Dus deed ik eerst eens deze 2 op om aan jullie te laten zien! (:
De foto's van de swatches zijn een beetje raar niet echt wazig, maar toch niet perfect.
Ik heb echt mijn best gedaan, maar hij moest echt met flits trekken, en daardoor lijkt vooral de roze een beetje raar.
Dus hiervoor sorry.



Het gaat om deze lakjes van de essence reeks colour & go!
Links : 08 Ultimate Pink
Rechts: 36 Enchanted fairy


Dit lakje heb ik nog eens opnieuw apart getrokken, omdat hij op de foto buiten iets anders toonde dan hij in het echt is. Het is een mooi zacht paars/roos kleurtje. I like!


Hier de swatches: dus nog eens sorry voor de mindere foto's deze keer.
( ik heb ook niet echt netjes gelakt het lukte gewoon niet)



Ugh ik snap niet waarom de swatches maar niet lukten, vooral de roze staat er echt maar raar op.
Ik heb bijna 100 foto's gemaakt, het lukte gewoon niet deze keer.

Het donker roze lakje vind ik heel leuk (in het echt dan) maar ga ik niet meer zoveel dragen. Maar vanaf het zomer is haal ik ze zeker weer uit mijn kast!

Het paars/roos achtig lakje, kan je de hele tijd dragen. Hij is zeker niet te fel voor in de winter, maar ook een leuk zomers kleurtje.

Ik ben heel tevreden met deze lakjes!
Ze zijn te koop bij het kruidvat voor € 1,29

Liefs x

4 opmerkingen:

  1. Mooie nagellakjes! De nagellak van Essence is echt fijn, ik vind die paars-roze erg mooi. Leuk zomers kleurtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleurtjes! Ik vind de nr. 36 het mooist :).
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kleurtjes, echt heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen