zondag 1 april 2012

Tag: Nail polish addict

Tumblr_lpn2hdxl2s1r129jqo1_500_large

Vandaag ga ik weer eens een tag doen, ik kwam hem gisteren hier tegen en vond het leuk om hem over te nemen omdat ik de laatste tijd veel meer een nagellak liefhebber word (;
Ik vind het gewoon leuk om men nageltjes te verzorgen en een leuk kleurtje te geven!
Daarom leek het me wel leuk om eens deze tag te doen!
De tag heeft 10 vragen en ik ga ze hier antwoorden!
Veel plezier :)


1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf
Voorlopig Catrice, ik heb ze terug gevonden. Ik heb ze en eindje niet meer gebruikt omdat hun borsteltjes vernieuwd waren maar ik kan er mee lakken!

Ze zijn gewoon fijn van kwaliteit vooral voor die goedkope prijs. Essence vind ik ook wel leuk maar ik heb het gevoel dat ik catrice net iets fijner vind. Ik wil wel meer 'duurdere' nagellakjes proberen zoals gosh en rimmel ze zijn niet zo heel duur maar toch vind ik 8 euro soms al een beetje duur voor een nagellakje.

2. Glitter of geen glitter
Deze vind ik moeilijk ik denk dat ik toch ga voor geen glitter!
Ik vind het wel eens leuk om een glitter nagellakje te dragen maar het is altijd zo'n klus om het eraf te krijgen! ik heb trouwens niet veel glitter lakjes 2 of 3 denk ik maar.

Img1482519866_large

3. OPI, China Glaze of Essie
Ik heb met geen een van deze merken ervaring dus ik weet het niet echt maar ik denk dat ik eerst lakje van OPI wil daarna van Essie en pas als laatst van China Glaze haha waarom weet ik helemaal niet ;p
Het kan misschien ook zijn dat het juist helemaal anders moet de volgorde. Ik vind veel lakjes van deze merken leuk maar vind ze iets te duur voor van men zakgeld te kopen!
Ooit koop ik er wel eens eentje!

4. Wanneer/hoevaak verander jij je nagellak?
Dat hangt er vanaf hoeveel tijd ik hem. Ik doe altijd elke zondag mijn nagels en meestal de woensdag opnieuw. Soms gebeurt het dat ik het maar één keer in de week doe en dat ik dan een paar dagen
kaal loop. Het liefst zou ik iedere dag mijn nagels in een leuk kleurtje lakken maar helaas heb ik daar geen tijd voor en het is trouwens niet goed voor je nagels.
Dus ik hou het voorlopig op 2 keer per week!

Tumblr_m1m7eyacjv1rs1vtqo1_500_large

5. Wat is je favoriete kleur op je nagels
ROOD! haha het valt jullie waarschijnlijk wel op aan de notd.
Men lievelings kleuren zijn rood tinten, koraal en roze. Ik heb ook wel bruine en paarsje lakjes enzo maar ik grijp toch altijd naar één van die drie kleuren!
Ik vind dat altijd het leukst bij me staan!

6. Donker of felle kleuren
Felle kleuren! Je leest het hierboven al dat rood men lievelingskleur is dus dat is meestal wel fel!
In de winter ga ik soms wel voor een bruinere tin of een nude kleurtje.
Al zou ik het liefst alle seizoenen door felle kleurtjes dragen!

Tumblr_ls8zzcdetw1r3fxdso1_500_large

7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels
690 Fred Said Red van Catrice. Haha wééral rood, er kwam gister nog een notd van.

Maar hij gaat er niet meer zo heel lang opzitten denkik misschien tot morgen? Wil graag men nieuwe lakjes testen!

8. Matte nagels, yes or no
No. Ik heb het nog nooit gedragen en ga het voorlopig ook niet snel doen!
Ik hou gewoon van de shimmers in een lakje!

Tumblr_m1qa13vns21r5rldlo1_500_large

9. French manicure?
Ik zie het heel graag, het ziet er heel mooi en verzorgd uit. Alleen vind ik het zo moeilijk om het zelf te doen. Soms doet men mama het bij mij en ik bij haar dan is het wel heel mooi (;

10. Favoriete winter kleur
In de winter draag ik soms rood maar dan kies ik meestal voor bruinere tinten en nude kleurtjes.

Ik draag deze kleurtjes niet zo heel veel in de zomer wanneer het zonnetje schijnt :)

499626_large

Ik tag niemand in het speciaal maar als je wilt mag deze tag zeker overnemen (:
Laat het dan ook weten want ik kom met veel plezier jullie antwoorden lezen!

Liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten