zaterdag 14 april 2012

Shoplogje

Donderdag ben ik gezellig met mijn mama gaan shoppen :)
Ik ging vooral op zocht naar leuke kleding maar ik vond nergens iets naar mijn zin.
Toch heb ik enkele spulletjes gekocht waar ik ook heel blij mee ben!



Het was mijn eerste keer dat ik naar de bodyshop ging.
We gingen eigenlijk voor een scrub en bodybutter maar uiteindelijk is het veel meer geworden.
Er ontbreken een aantal producten op de foto want we hebben zo'n doos gekocht waar er nog meer in zat. Maar op de één of andere manier is de douchegel en de zeep spoorloos verdwenen.


De mevrouw vroeg of er iemand van ons wou opgemaakt worden.
Dat moet je mij geen twee keer vragen ;p Ze begon eraan en ik koos voor een nutrale look met aardetinten enz... Ik heb altijd mijn camera mee maar nu juist niet. Dus ik heb geen foto van de look maar het was echt super mooi!
Daardoor heb ik nog enkele make-upjes ervan gekocht.
Ik kocht een nieuwe conealer (die nu eindelijk goed is) een speciaal sponskwastje voor de concealer aan te brengen (het werkte echt heel goed). Als laatst kocht ik ook nog een bruine mascara om er meer naturele look te maken.


We kochten zo'n doos voor 32 euro van de geur mango!
De geur is echt zo zoet en lekker!

Als laatst kocht ik ook nog een nieuwe dvd One Day maar die ben ik vergeten op de foto te zetten (:
Hebben jullie nog aanraders van bij The Body Shop?
Liefs x

2 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! Ik werd ook een keer opgemaakt bij de bodyshop, ze zijn daar echt zo aardig hea.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen