donderdag 26 april 2012

Music Tag

Sorry als er teveel spaties staan maar blogger moest weer irritant doen zoals altijd haha ;p Ik heb echt een haat-liefde relatie.
Gisteren zag ik een hele leuk tag op de blog van Chloe nl de music tag!
Aangezien ik echt iedere dag van 's morgens tot 's avonds naar muziek luister vond ik het heel leuk om deze tag te doen!
Er staan leuke vraagjes in die ik met veel plezier ga beantwoorden :)
Benieuwd naar de vragen? Lees dan zeker verder!


Tumblr_m31ryl1lxu1rq54q1o1_500_large


Als we weer terug zouden gaan in de tijd toen er nog geen muziek gedownload kon worden van wie zou je dan eerder een cd kopen; Rihanna of Beyonce?
Hmm ik denk dat ik voor rihanna ga! Ik luister veel meer naar haar liedjes dan van Beyoncé eigenlijk ken ik er zelf niet zo heel veel.

Stel; jij moet in een dag een instrument leren bespelen en je moet tussen een piano en een gitaar kiezen, wat zou jou keus dan zijn en waarom?
Zeker piano! Ik vind het echt zo'n mooi instrument. Ik wou heel graag les volgen maar zag het niet zitten om eerst 2 jaar notenleer te volgen dus werd het maar niet.
Als jij een prijs zou winnen waarmee je in een clip van een bekende artiest mag meespelen/zingen, welke muziek artiest zou dit dan zijn?
Zeker One Direction! Wie mij al langer volgt of kent weet dat ik een grote fan ben dus hoe kan het ook anders?
Stel je gaat naar een onbewoond eiland en je kan je ipod alleen maar vullen met hiphop/rap of R&B/soul wat zou jij dan kiezen?
Ik denk dat ik dan voor hiphop/rap ga. Ik luister een beetje verschillend niet specifiek naar één van deze genres de hele tijd. (oke deze zin is raar)


Darryl of Gio?
Ik ben eerlijk en heb zelfs nog nooit gehoord van Darryl. Van Gio ken ik een liedje en dat is ik denk aan jou. Dus kies ik voor gio omdat ik alleen hem ken (;
Bruno Mars of Jason Mraz?
Bruno Mars! Ik luister ook graag naar de muziek van Jason Mraz maar vind de liedjes van Bruno toch net ietje beter.
Als je helemaal gratis naar een live concert van een nederlandse artiest naarkeuze zou mogen gaan, van wie zou dat zijn?
Gers Pardoel, ik luister amper naar nederlandstalige muziek maar als ik het eens doe is het naar Gers Pardoel. Ik vind zen muziek leuk en vrolijk :)
Welke cd heb je voor het laatst gekocht/gedownload?
Het laatst dat ik een volledige cd kocht was van (hoe kan het ook anders) One Direction.
Wel via Itunes omdat het de helft goedkoper is haha ;p Cd's zelf heb ik niet zoveel eentje van Jason Derulo en 2 van Lady Gaga oja en nog eentje van Taylor swift.


Michel Telo of Gerard Joling?
Geen van beide. Gerard Joling liever niet haha ;p ik ken zelfs geen liedje van hem!
Ik ben ook niet echt zo'n fan van Michel Telo dus geen een van de twee.
Nederlands of Engels talig?
Zeker engelstalig! Alles klinkt gewoon veel mooier in het engels, mooiere woorden enz..
Je hebt ook gewoon veel betere artiesten vind ik ;p
Welk liedje luister je op dit moment?
Hahaha je raad het noooooit naar wie ik nu luister (;
One direction - Moments.


Wat is je lievelingsliedje aller tijden?
Ik heb er gewoon zoveel! Ik heb niet echt één specifiek lievelingsliedje gehad en nu steeds niet.

Neem hem zeker over als je het leuk lijkt!
Laat het me dan zeker weten want dan kom ik met veel plezier naar jullie antwoorden kijken!
Liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten