woensdag 18 april 2012

Gastblogger #2

Vandaag heb ik een kort artikeltje gemaakt, omdat ik jullie een simpele ooglook wou laten zien. Het is makkelijk om te maken, je hebt slechts 2 kleuren oogschaduw nodig. Ikzelf ben geen expert met oogschaduw, ik zoek ook nog zo’n beetje mijn weg in dat ‘wereldje’, maar toen we zaterdag naar het stad gingen besloot ik om mijn zus op te maken. Ze liet dit vrijwillig toe, en ik heb de kleuren bruin en rood gebruikt. Benieuwd hoe het resultaat is?


Ik heb 2 oogschaduw mono’s van Catrice gebruikt om mijn zus op te maken. Eerst heb ik My First Copperware Party gebruikt. Dit is een nieuwe bruine kleur, een hele warme kleur.



Daarna heb ik een rode kleur gebruikt van Catrice, namelijk Lobster-Lobby.com. Ik denk dat dit een kleur is die al wat langer is het assortiment zit.

 
Die kleuren heb ik dan heel goed geblend, daarna afgewerkt met bruine eyeliner en mascara. En dit is het resultaat!

Ik heb de volgende producten gebruikt :
-          Eyeshadow base van Catrice
-          My First Copperware Party 400 van Catrice
-          Lobster-Lobby.com 310 van Catrice
-          Bruine eyeliner van Essence
-          Bourjois Liner Mascara Waterproof

Liefs x

1 opmerking: