woensdag 4 april 2012

Gastblogger #2

Als eerste wou Ayla sorry zeggen als de foto's van iets mindere kwaliteit zijn want ze oefent er nog mee. Ook had ze in haar artikel een mooie ooglook gemaakt, maar door de één of andere reden wilt blogger haar foto's niet publiceren. Ik heb er vanalles mee geprobeerd en bij 3 foto's is het gelukt alleen bij haar ooglook niet.

Dag lieve meiden,
Vandaag ga ik voor jullie de Eyeshadow Cocoa Bay van H&M uitproberen. Ik heb swatches gemaakt en ik heb een ooglook gemaakt met de twee kleuren.
 


Dit is Cocoa Bay van de H&M. Ik heb deze al een tijdje in mijn stash liggen maar ik had er nog niet veel mee gedaan. Ik was er toen niet zo tevreden over en kon er niet zo’n mooie look mee maken. Ik heb hem nog is uitgetest en ik moet zeggen dat ik er nu terug tevreden mee ben. Als eerste, ga ik jullie de kleuren tonen.

Dit zijn de swatches. De beige kleur zie je niet zo duidelijk maar ik vind het een heel subtiel en mooi kleurtje. Ze hebben allebei shimmers, daar moet je van houden maar ik vind dat persoonlijk wel eens leuk. Ze hebben helaas best wel veel fallout, daar moet je mee opletten. Je mag niet te veel op je oogschaduwkwast nemen of je hangt ‘vol’ met beige oogschaduw. Maar wanneer je daar op let, valt het heel goed mee.


Ik vind het echt een goed palletje voor H&M, ik had er minder van verwacht. Ik ben ook dol op de kleuren want ik gebruik vaak bruin & beige, dus dit wordt echt zo’n combinatie die ik veel zal gebruiken.

Liefs!

1 opmerking: