zaterdag 28 april 2012

Er even tussen uit..

Heej (:

Edit: normaal krijg ik hem zaterdag terug ten laatste maandag! Dus er komen weer snel updates!
Donderdagavond heeft men lieftalig computertje het beheven ;c
Hij wou niet meer aan en was dus kapot. Vrijdag heb ik hem binnen gedaan om hem te vermaken maar het gaat zeker een week duren. Ik gebruik nu voorlopig de iPad maar daar kan ik geen artikels op typen omdat ik geen foto's heb.
Hopelijk zijn niet al mijn foto's weg, want ik had woensdagmiddag juist zoveel foto's gemaakt.
Omdat ik geen foto's heb kan ik het niet via een andere computer doen.
Jammer genoeg gaat er minstens een week niets online komen.
Ik ga wel blijven reageren op jullie blogs en twitter enz via de iPad.
Maar er is ook goed nieuws!
Om alles goed te maken ben ik van plan een winactie te houden!
Ik ben nu vollop bezig met leuke spulletjes te zoeken voor jullie.
Als jullie nog tips hebben laat het me zeker weten!
Verwacht nu ook niet een hele grote winactie want ik betaal alles zelf en word dus niet gesponserd ;)
Maar dat vind ik niet erg!
Tot over een weekje (hoop ik!)
Liefs x

1 opmerking:

  1. Aah balen.

    Voor je win-actie:
    -Nagellak
    -Lipgloss
    (dus make-up spulletjes)
    en bijv proef monstertjes of natuurlijk iets nieuws (nieuwe producten)

    BeantwoordenVerwijderen