maandag 16 januari 2012

Tag: shoppen

De laatste tijd zie ik veel deze tag.
Hij me heel leuk dus daarom doe ik hem vandaag ook eens (:
Ik ben niet echt getagd maar wou hem toch overnemen!
Shoppen is echt één van mijn favoriete hobby's, vanaf ik eens vrij ben in het weekend ga ik het leifst een hele middag gaan winkelen! Natuurlijk laat mijn portefeuille dit niet altijd toe!

Y_cd3f05cf_large

Wat is je grootste ergernis tijdens het shoppen?
Drukke winkels, ik vind het hatelijk als je uren moet wachten tot je iets kan passen of tot je kan betalen.
Ook mensen die denken dat de winkel van hun alleen is daar kan ik al helemaal niet tegen!

Zodra er uitverkoop is dan...
Vind je me zeker in de winkels! Meestal koop ik dan toch niet zoveel van in de solden maar al eerder nieuwe collectie. Ik hou erwel van als ik al een tijdje iets wil kopen maar het iets té duur vind en dat het dan in solden is! Daarom ga ik altijd eens gaan kijken.

Wat is je grootste miskoop?
Ik heb er niet zo heel veel! En als ik eens iets heb is het meestal een kledingstuk dat ik in de solden heb gekocht, het lijkt dan mooi en lekker goedkoop wat doe je ? Het mee nemen natuurlijk! Tot je thuis komt en ziet ofwel dat het nergens bij past ofwel dat het eigenlijk totaal niet bij je staat.

Waar koop jij je kleding altijd?
H&M, Vero Moda, EDC, Tommy Hilfiger in deze winkels vind ik meestal altijd wel iets!
In deze winkels ga ik ook altijd standaar binnen, natuurlijk ga ik nog veel andere winkels maar die zijn dan gewoon omdat ik bv. iets leuks in de etalage zie hangen maar verder niets.

Tumblr_lpf5oltvhz1qhfdxro1_500_large

Waar koop jij je cosmetica?
Kruidvat! In België heb je eigenlijk niet zo heel veel anders wij hebben hier bv. geen Douglas of Bijenkorf en een Mac zit hier ook niet dichtbij en is nu ook niet zo goedkoop (;
Ik ben eigenlijk heel tevreden over de kruidvat het is een fijne prijs-kwaliteit winkel!

Wat zou je nog willen aanschaffen in huis (je slaapkamer)?
Het liefst van al wil ik alles wegdoen (wel enkele dingen houden) helemaal opnieu verven nieuwe (witte) meubels en een grote kamer zou ook handig zijn.
Ahja dromen mag toch?
Online shoppen of toch liever in de stad?
In de stad, ik pas toch altijd graag mijn kleren.
Soms koop ik wel eens iets online maar dat zijn tot nu toe nog nooit kleren geweest.
Wat is het duurste wat je hebt uitgegeven aan kleding of accessoires?
Meestal koop ik niet echt dure kleren maar de duurste stukken die ik heb nu heb hangen zijn rond de €100, ik heb er daar niet zoveel van een jeans en een trui van Tommy en een kleedje van DEPT anders is de rest van mijn kleding goedkoop.
Favoriete online shopping website?
Deze is moeilijk, ik denk de H&M.
Ik kijk graag rond op de site en ik heb dan veel van 'ooeh dit is leuk deze wil ik bestellen' maar ja dat kan ik toch niet want ze leveren niet in België.
Alleen winkelen of met iemand samen?
Samen! Het liefst wel met iemand die ongeveer dezelfde smaak heeft en die mij goed kan helpen beslissen!
Want beslissen is en blijft moeilijk voor mij!
Tumblr_lk8mnpryzx1qbpfn1o1_500_large

Ik ga zelf geen mensen taggen maar als je het leuk lijkt om ze over te nemen laat het me dan zeker weten!
Want dan ga ik zeker eens een kijkje komen nemen!

Liefs x

1 opmerking: