woensdag 25 januari 2012

Pakketje ontvangen!

Telenet pest mij! Door hun lukt mijn goed voornemen niet om iedere dag een artikel online te hebben. We hebben nu al 2 avonden wanneer ik tijd heb om artikels in te palnnen geen internet.
Ook maandagavond en dinsdag bijna hele dag daarom kwam er gisteren geen artikeltje online.
Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik een tijdje geleden won op deze blog.
Het pakje had een klein beetje vertraging maar ik heb het toch ontvangen en ben er blij mee!



De make-up producten:
- ELF oogpotloodje
- Lipstick van rimmel londen
- Foundationkwast van Sigme
- Gezichtskwast van ELF
- Smokey eye palette van Bourjois

Overige:
- tester van Chanel n°5
- staaltjes van givenchy en clinique
- bloemenring
- zeepje

Ik ben echt blij met alles! Vooral met de make-up producten!
Willen jullie zeker van iets een review lezen?
Laat het me dan zeker weten!

Liefs x

1 opmerking:

  1. Ooh wat leuk :D een review over het Smokey eye palette van Bourjois zou wel leuk zijn ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen