donderdag 26 januari 2012

Rimmel London Lipstick



Gisteren zag je deze lipstick ook al voorbijkomen, en vandaag weer. Vandaag ga ik voor jullie een review schrijven over deze lipstick.
Als eerste wil ik graag beginnen met de verpakking.
Ik vind de verpakking simpel maar wel leuk, het is een mooie paarse kleur (hij komt hier blauwer over).




De dop vind ik het leukst van al. Het is de bekende kroon van rimmel maar ik vind hem nog steeds leuk!
Ik was vooral benieuwd naar de kwaliteit van de lipstick en hoe hij er uit zag van kleur.




Ik heb hem ontvangen in de kleur 620 spotlight beige. Wat ook handig is er zit een SPF 18 in deze lipstick! Dus handig voor in de zomer (:








De kleur zag er echt mooi uit!
Een beetje een nude lipkleurtje altijd fijn om te hebben!
Maar dan nu is deze lipstick wel fijn?

Ik moet toegeven ik was een klein beetje teleurgesteld! Ik had er iets meer van verwacht. Hij was echt creamy een beetje té vind ik. Dat kan persoonlijke liggen sommigen vinden dat fijner werken.
Ik vind ook dat hij wel erg in de lijntjes van je lippen trekt.
Maar als je juist gescrubt heb brengt hij wel mooi aan, maar als je hem dan later op de dag bijwerkt dan trekt hij weer in de lijntjes.


Zoals je ziet is de kleur echt wel mooi.

Ik ga deze lipstick zeker nog gebruiken ook al vind ik hem iets té creamy maar als je van creamy lipsticks houdt is deze misschien wel iets voor jullie?

Hebben jullie nog aanraders voor lipsticks? Liefst zachtere kleuren (:
Liefs x

2 opmerkingen: