dinsdag 3 januari 2012

Beauty Wishlist


Heej (;
Sorry maar vandaag heb ik maar een kort artikeltje.
Ik heb vandaag geen tijd gehad om foto's te maken van producten of te bewerken van producten die ik al op foto heb gezet dus doe ik vandaag maar even een wishlist!
De laatste tijd raak ik meer into make-up (;
Ik wil graag ooglooks proberen, een goeie kwastenset aanschaffen...
Het is een kleine wishlist maar het liefst van al wil ik veel meer zoals MAC producten.
Maar tot ik weer een beetje gespaard heb zal ik het met deze wishlist moeten stellen.
  • Als eerste wil ik één van deze 2 foundations van Catrice. Ik heb er al veel over gelezen en ik wil ze graag ook eens zelf testen!
  • Een beautyblender staat ook nog altijd hoog op mijn lijstje.
  • Deze kwastenset van Zoeva lijkt me zo fijn! Ik wou ze al sinds ik er een review over las bij Teske, maar ik was ze even vergeten tot dat ik ze gisteren op een blog zag voorbijkomen.
  • Ik wil al een eindje het 88 warm palette maar overal lijk hij uitverkocht. Weet er iemand waar ik ze nog kan vinden?
  • Als laatst wil ik ook nog een paar Rimmel London lakjes want ze lijken me zo fijn (:

Hebben jullie ook een beauty wishlist?
En wat staat er bij jullie hoog op je lijstje?

Liefs x

3 opmerkingen: