dinsdag 17 januari 2012

Mijn Lush ervaring

In de 1e week van de kerstvakantie ben ik dan eindelijk eens naar de Lush gegaan.
Jammer genoeg is de dichtste in Antwerpen en dat is ook al meer dan uur op de trein.
Ahja de volgende keer dat ik ga neem ik gewoon veeeeeel meer mee (:
Ik heb de producten nu een lange tijd kunnen testen en vandaag komt er eindelijk een review over!
Ik weer niet waarom maar het kwam er steeds niet van om het eerder te doen.
Benieuwd wat ik van Lush vind?
Lees dan verder (:

Als eersta ga ik de Bubbelgum Lipscrub reviewen!



Het potje is handig voor je het gebruikt is het wel beter je handen te wassen vind ik omdat het anders niet zo hygiƫnisch is. Een simpel potje maar prima in gebruik.


Die kleur is gewoon super gaaf! Lekker barbie roze I like! (:
En dan de geur, echt goddelijk! Ik heb echt zin om steeds een mijn lippen te likken want hij smaakt ook heerlijk de lipscrub (:
Maar het belangrijkste werkt hij goed?



Hier zie je mijn velletjes

Met de scrub

Na de scrub
 Hij werkt echt super! Als je geod scrubt zijn al mijn velletjes verdwenen!
En geeft toe dat is toch een veel mooier zicht?

Deze lipscrub vind ik zeker een aanrader! Hij is te koop voor 9,95 bij de Lush en is ongeveer een jaartje houdbaar.

Als 2e kocht ik ook nog zeep. Ik was eigenlijk op zoek naar Snow Fairy omdat ik er zoveel goeds over las, maar helaas was hij uitverkocht en gingen ze hem niet meer opnieuw verkopen.
Ik wou zeker een zeepje mee hebben, daarom keek ik op mijn gemak rond en rook aan bijna ieder zeepje.
Tot dat ik Rock Star rook, ik was ook geleik verkocht!




Valt het op dat ik gewoon van roze hou?
In het echt is hij ietsje rozer.
Ook hier is de geur weer goddelijk! Ook weer snoepjesachtig.
Ik gebruik de zeep super graag! Ik heb het gevoel sinds ik deze zeep gebruik dat ik veel minder rap zweet dan dat ik bv een dove zeep gebruik.

Ook deze zeep is zeker een aanrader! Ik dacht dat hij ongeveer € 4,95 / 100 gram was.
De volgende keer dat ik ga hoop ik dat ze lemony flutter ook hebben!

Gaan jullie vaak naar de Lush?
Liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten