maandag 2 januari 2012

Movie Challenge 2012

Ik zag juist op Chloe haar blog een leuke challenge staan.
Ik vond hem zo leuk dat ik hem zelf ook wil doen (;

Wat houdt de challenge juist in?
Het is dus de bedoeling dat je 150 films in een jaar ziet.

Danbo050_large
De regels:
- Je mag de film al bekeken hebben in een ander jaar.
- Je mag de film maar één keer meetellen, okal bekijk je hem meerdere keren in het jaar.
- Je moet op je blog een speciale pagina aanmaken voor de Movie Challenge.
- Concert-films of documentaires tellen NIET mee!

Leuke challenge toch?
Als jullie deze challenge ook willen doen laat het zeker weten in de reacties en ik zet jullie ook bij de pagina.

Dankje Chloe voor het leuke idee! Want ik wou al een eindje een leuke challenge en nu heb ik hem (;

Liefs x

5 opmerkingen:

  1. ik ga ook zeker meedoen aan deze challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk dat je ook meedoet met men challenge! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe dit ook :D Benieuwd of het ons gaat lukken, haha (; Leuke blog heb je, elkaar volgen? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha grappig! :) Ik heb het veel te druk voor films kijken, dus ik laat deze leuke challenge aan me voorbij gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! Ik deed ook al mee :) x

    http://itsfashion-bitch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen