dinsdag 23 augustus 2011

Zeezout Masker

Vandaag laat ik jullie een tip zien hoe je puistjes rapper doet verdwijnen.
Ik heb deze niet zelf gevonden, ik heb dit uitgetest nadat ik het filmpje van Masha had gezien
Klik hier voor het filmpje.

Ben je benieuwd of het ook bij mij helpt?
Lees dan verder (:

Wat heb je allemaal nodig?
  • Klein kommetje (ik vond niet direkt iets kleiner)
  • Zeezout
  • Warm/ lauw water
  • Watje
  • Eventueel een washandje
bij mij is het grof zeezout maar het beste is gewoon simpel zeezout

Als eerste vul je je kommetje met warm water of lauw water, het mag niet te koud maar ook niet te warm zijn. Let op doe er niet teveel in, daarom is een nog kleiner kommetje veel handiger.

hier heb ik er nog water uitgedaan omdat er al te veel in zat

Daarna doe je er zeezout bij. Het mag redelijk veel zijn.
En meng je alles een keer met een lepel of je vinger.


Daarna ga je alles 'opzuigen' met je watje en op je gezicht smeren.
Als je grotere watjes hebt kan je het in 1keer doen, ik heb het in 2 keer moeten doen omdat mijn watjes iets te klein waren.

Nu laat je het tussen de 5-10 minuten intrekken.


Als je het hebt laten intrekken mag je het er afwassen.
Ik heb het met een washandje gedaan met warm water.
Maar het hoeft niet persé met een washandje.

Het resultaat?

Mijn gezicht voelde echt veel zachter na het 'maskertje'
En mijn puistjes zijn echt verminderd, sommige zijn ook niet helemaal doorgekomen.
Ik heb dit een paar dagen getest en ben er echt tevreden over.

Het is dus zeker een aanrader (:

Liefs Lisa x

3 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een fijn masker. Zout werkt natuurlijk superzuiverend. Ik ga dit denk ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje wel voor je advies ik ga dit zker een keertje proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe dit elke avond op, slaap ermee en was het er 's ochtends vanaf. Ook mijn puistjes zijn echt verminderd!

    Liefs,
    Sharon, www.homemadebeauty-sharon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen