vrijdag 26 augustus 2011

Lady Gaga You and I

Iedereen weet ondertussen wel dat Lady Gaga bijzondere videoclips maakt.
Maar dat maakt haar ook bijzonder vind ik, er zijn niet veel artiesten die erin slagen om keer op keer een mooie videoclip te maken.
Ook deze keer met haar liedje You and I is haar clip soms toch anders dan normale clips.







Ik vind de clip echt heel leuk geworden.
Het liedje gaat vooral om hoeveel pijn het kan doen als je liefde mijlen ver van je woont.



In de clip is Gaga nu en dan te zien als man.
Beter bekend als Jo Calderone.

Ik vind het echt super gedaan, ik vond het echt raar om haar als 'man' te zien.
Echt super hoe ze het doet.

Ik vind dit liedje zoals alle andere super!

Wat vinden jullie van You and I?
Liefs Lisa x

1 opmerking:

  1. Ik vind de clip echt heel erg bijzonder, het lijdt een beetje af van de compleet andere stijl muziek die ze in dit nummer heeft, want ik heb haar echt nog nooit eerder een country nummer horen zingen. Ik zou zonder de clip nooit raden dat zij het zong.

    BeantwoordenVerwijderen