zaterdag 27 augustus 2011

Clearasil Scrub Wash


Vandaag wil ik jullie meer vertellen over de clearasil scrub wash.
Het product belooft dat je huid er beter zal uitzien, en je puistjes verminderd en voorkomt.
Om een perfect resultaat te hebben, moet je de scrub wash 's morgens en 's avonds aanbrengen.

Ben je benieuwd of dit product echt doet wat hij beloofd?
Lees dan verder! (:



Ik kende clearasil al een eindje, maar had nog nooit echt iets getest van hun.
Toen ik dit zag liggen in het Kruidvat, nam ik het mee omdat ik benieuwd was of het echt helpt.

Vol goeie moed startte ik met mijn 'kuur' ik ging 2 weken lang het testen en iedere morgen en avond het op mijn gezicht smeren.

Ik dacht dat ik er met mijn gevoelige huid last ging van hebben, omdat het een redelijk grove scrub is.
Maar ik had er helemaal geen problemen mee! Mijn huid werd zelfs niet rood.



Je ziet hier en daar maar een blauw bolletje, maar in de witte crème zitten er meen onzichtbare.

Werkt het nu echt?

Ja! Bij mij werkt het. Maar bij mijn broer, die meer last heeft van puistjes werkte het niet zo heel goed.

Mijn huid was na 4 dagen echt veel zachter en ik had niet echt last gehad van puistjes.
Maar daar heb ik niet zo heel veel last van, dus daarom heeft mijn broer met me mee getest.

Maar jammer genoeg werkt het niet heel erg goed tegen puistjes.
Of ja het is te zien hoeveel last je er van hebt.

Het is zeker een fijne scrub maar hij werkt niet heel erg goed tegen puistjes.
Maar hij is zeker aan te raden als je een zachtere huid wilt ;)

Kennen jullie dit product?
Zoja, werkt hij bij jullie goed?

Liefs Lisa x

4 opmerkingen:

  1. Ik gebruik het ook en het werkt inderdaad heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoii, heb je een foto van vóór het gebruik van Clearasil en ná het gebruik?

      Verwijderen
  2. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gebruikt van Clearasil, Klinkt i.i.g. positief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helpt het ook voor je rug? ik heb namelijk geen puistjes op mijn gezicht etc, maar *iel* op mijn rug/schouder bladen. weet iemand hier meer van?

    BeantwoordenVerwijderen