dinsdag 2 augustus 2011

Favorieten juli 2011

Nu juli alweer voorbij is en augustus is begonnen heb ik voor jullie mijn favoriete producten van de maand juli. Het zijn er niet zo heel veel maar wou ze toch laten zien.
Ik heb deze producten bijna dagelijks gebruikt



  • Nivea calm & care deo. Dit is echt mijn lievelings deo, hij ruikt heerlijk laat geen witte strepen achter hij is echt super fijn!
  • Garnier oog make-up remover. Hij is voor gevoelige ogen en hij verwijdert goed je make-up deze vind ik echt een aanrader als je gevoelige ogen hebt.
  • De essence my skin crème. Hier ben ik nog altijd heel tevreden over!
  • Essence quattro palette in 05 To die for. Ook deze gebruik ik nog heel vaak.
  • Bourjois oogschaduw uit het beauty book.
  • Essence zwart oogpotlood.
  • Max Factor mascara, echt een hele fijne mascara!
  • Catrice lipgloss. Deze is jammer genoeg niet meer te koop want het was een Le van de floralista collectie
  • Catrice lakje 030 meet me at coral island. Super leuk zomers kleurtje
  • Essence express dry drops. Ze zijn echt heel fijn om dat je nagellak zo rap droogt hierdoor.
Dit waren mijn favorieten van juli 2011.
Wat zijn jullie favorieten van deze maand?

Liefs x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten