donderdag 18 augustus 2011

Thomas Sabo


Thomas Sabo, het is mijn nieuwe verslaving geworden.
Mama kwam terug van een dagje zee met een verrassing voor mij.
Ze wist dat ik al een eindje een korte ketting zocht, en die heeft ze voor mij gekocht.

 

Dit is hem geworden, een simpele ketting van Thomas Sabo.
Ik was er meteen verliefd op. Ik vind het teenslippertje echt leuk!
Ik heb er twee kettingen bij, gewoon een zwart touwtje en dan een zilvere ketting.


Het slippertje zie je niet heel perfect op de foto, maar het is dus een licht roze met steentjes erover.
Ik vind hem echt heel leuk.

Natuurlijk toen ik het boekje zag wou ik meer. Ik zag al de leuke bedeltjes, en ik wou en moest een bedelarmband hebben.

De volgende dag ging ik samen met mijn mama naar Brugge, omdat we zagen dat ze er daar ook verkochten.


Dit is hem dan geworden, ik had keuze uit 3 verschillende armbanden en ik heb deze gekozen.
Maar dan het moeilijkste één bedeltje uitkiezen.
Uiteindelijk ben ik voor deze roze all star gegaan, maar ik heb er nog veel meer op mijn wishlist staan.


De prijzen vallen meestal nog wel mee, de meeste bedels die ik wil hebben zijn ofwel € 29 ofwel € 39.
Maar ik heb ook wat duurdere die ik wil die zijn dan rond de €59 of € 69.

Ik ben er echt heel blij mee!

Wat vinden jullie van Thomas Sabo?
Liefs lisa x

1 opmerking:

  1. Wauw, wat een mooie ketting en armband ! Ik vind Thomas Sabo een heel mooi merk, vooral de bedelarmbandjes vind ik zo leuk. Alleen jammer dat dat altijd zo duur is..

    BeantwoordenVerwijderen