dinsdag 16 augustus 2011

Mamma Mia!

Ik kan blijven zeggen hoe geweldig deze musical is!
12 augustus was het dan ook voor mij eindelijk zo ver, kon ik gaan kijken naar Mamma Mia!
Ik zag het echt zitten, want ik had de film al gezien, en ik vond die echt super.
En ooh wat was het mooi! Ik kan het echt niet beschrijven hoe mooi het was.
Het is echt helemaal anders dan de film, veel leuker, mooier,...

Ik zat vol verwachting in de zaal, benieuwd hoe het zou zijn.
Ik vroeg me ook af, zou ik alles goed verstaan? Want het was een Engelse musical.
We hadden links en rechts van het podium wel ondertitels maar ik heb er niet echt naar gekeken, ik kon alles goed verstaan. 


Ik heb niet veel foto's kunnen vinden.
De sfeer was echt top, iedereen zat mee te zingen en dat was erg gezellig.

Oh en wat waren de jongens die meededen knap!
Vooral toen ze in hun bloot boven lijf liepen kwijlde ik helemaal weg.


Er zat ook veel humor in de musical, en die typische engelse uitspraken, ik hou er echt van.

Alles samengevat.
Ik heb echt een super avond gehad!

Liefs Lisa x





Dit was de finale, met zen allen zongen ze nog een paar liedjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten