dinsdag 25 september 2012

My Life

Vandaag is het weer eens tijd voor een My Life artikeltje. Het was mijn bedoeling dit wekelijks te doen maar het lukt mij gewoon niet om meer foto's te maken.
Vooraal tijdens school lukt het me niet echt. Ahja dan doen we het toch om de twee weken? :D
De voorbije weken waren niet heel speciaal. Tja tijdens school doe je niet zo heel veel leuke dingen...
 

 
Altijd goed om het weekend mee te beginnen! Naar Quick gaan! ( het was wel teveel mar dat zijn details! Toch?)

 
Om daarna na de cinema te gaan! Heerlijk!
We gingen trouwens naar de film LOL en hij is zooo leuk :)


 
Ikea <3 Het blijft men lievelingswinkel! Ik zou echt al die kamers willen hebben! Helaas is men kamertje er te klein voor.

 
Wat is er nu een betere afleiding tussen het leren dan pannekoeken eten?

 
Vorige week zondag was een productieve dag! Ik heb heerlijk kunnen bloggen, mijn kamer opruimen en natuurlijk moeten leren! In de Ikea had ik deze servietten houden meegenomen voor men palettes in te zetten. Ziet er zoveel beter uit!

 
Bureau opgeruimd met GangnamStyle op de achtergrond haha zo'n dom liedje dat het leuk is ;)

 
Eindelijk eens een nieuw dekbed! Ikea je bent echt mijn beste vriend :)

 
Eindelijk had ik eens tijd om Ayla terug te schrijven! Ik besef nu pas dat ik eigenlijk enveloppe 2 en 3 had moeten omwissel maar ja :)
Ik had eens zin om iets anders te doen dus maakte ik drie enveloppes met daarin iedere keer een briefje.

 
Ik had weer eens geshopt...

 
Ik was vorige week ziekjes dus niet is leuker als je thuis komt van school in je bedje kruipen!
Jammer genoeg ben ik nog atlijd een beetje ziekjes...

 
Prince koeken zijn echt zo lekker!

 
Duits leren!

 
De nieuwe Milka koeken eens proberen maar ze waren niet zo heel lekker vond ik!

 
Is hij niet cute?


Dit heb ik altijd! Na een week hangt de helft van mijn kleerkast aan men kapstokjes in men kamer! Niet zo handig! :)

Hebben jullie nog iets leuks gedaan deze week?
Liefs x

4 opmerkingen:

  1. super leuke foto's.
    en wauw die servetten houder is zo mooi :o
    en haha, zo'n foto van mijn brief ga je binnen een paar dagen ook bij mij zien (a) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke artikel! Ik wou dat dekbed ook kopen ! xd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm lekker veel eet-foto's daar hou ik wel van <3

    BeantwoordenVerwijderen